CRM On Demand inovoval Oracle, nabízí další moduly

CRM On Demand Release 16, novou verzi webové služby Oracle pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), představila firma Oracle. Novinka přináší pět dalších produktů - jedná se o Self-Service E-Billing On Demand, Sales Library, CRM On Demand Deal Management, CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery a konečně o integraci AIA mezi aplikacemi CRM On Demand a JD Edwards EnterpriseOne.


Interaktivní výpisy, vyspělé analytické funkce a certifikace PCI DSS Level 1 pomáhají zákazníkům aplikace Self-Service E-Billing On Demand posílit loajalitu zákazníků, urychlit inkaso plateb a snížit náklady.
Sales Library je zase jednotné úložiště obchodních materiálů, které pomáhá zlepšit spolupráci v rámci obchodních týmů a zvýšit míru uzavřených obchodů. Obchodní zástupci mohou rychle a snadno vytvářet cílené a efektivní prezentace, přistupovat k relevantním snímkům, zobrazovat jejich náhled a stahovat si je - i celé prezentace. Bohatý soubor nástrojů sociální sítě umožňuje uživatelům sdílet, hodnotit, recenzovat a opatřovat snímky štítky, aby každý v organizaci mohl využívat co nejefektivnější obchodní materiály.
CRM On Demand Deal Management pomůže obchodníkům vyjednávat obchodní transakce efektivněji a maximalizovat ziskovost. S vysoce intuitivním uživatelským rozhraním nabízí Deal Management novou podporu skóringu obchodních případů a cenových doporučení, vyspělé modelování hypotetických případů a informací o trhu, funkce pro sledování nákupní historie zákazníka. Ty pomohou maximalizovat tržby a marže, být efektivnější při vyjednávání o cenách a rychleji uzavírat obchodní případy se zákazníky.
Díky funkcím každoroční simulace krizových scénářů, plnění cílů garantovaného obnovení a synchronizace databází v reálném čase si uživatelé aplikace CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery mohou být jisti, že mají v každém kritickém okamžiku implementovány patřičné procesy zmírňování rizik, kontinuity provozu a shody s předpisy.
Integrace Oracle AIA mezi aplikacemi Oracle CRM On Demand a JD Edwards EnterpriseOne pak přináší zákazníkům řešení JD EnterpriseOne 8.12 ucelené procesy od prvotního kontaktu až po vypracování cenové nabídky a následné zadání objednávky. Dále nabízí synchronizaci v reálném čase, integraci uživatelského rozhraní do cenových nabídek a objednávek a integraci dat účtů, kontaktů a produktů. Implementací nové integrace nebo rozšířením stávajících investic do řešení JD Edwards EnterpriseOne o CRM, jež poskytne jednotný pohled na zákazníka, mohou organizace zvýšit spokojenost zákazníků prostřednictvím přesnějšího a včasnějšího zadávání objednávek. Mohou rychleji uzavírat obchodní případy díky pohotovějšímu vypracování cenových nabídek a celkově díky integraci ušetří čas a sníží obchodní rizika.











Komentáře