Jak porozumět Web Analytics?

Multichannel tracking, behaviorální segmentace, engagement, srovnání analytických nástrojů, měření 2.0 konverzí, volba správných KPI? O tom všem bude řeč na konferenci Web Analytics - statistiky webu a jejich vyhodnocování. Registrujte se včas.


Odborná konference Web Analytics - statistiky webu a jejich vyhodnocování (http://konference.dobryweb.cz/), jejímž hlavním cílem je vhodně navázat na předchozí úspěšné konference konzultačního centra Dobrý web (www.dobryweb.cz) zaměřené na internetový marketing, resp. PPC (Pay Per Click) reklamu, a přidat pohled na efektivitu využívaných marketingových nástrojů, se uskuteční již za necelý měsíc, ve čtvrtek 28. května 2009 v od 9:00 v Konferenčním centru City
v Praze.

Registrujte se včas. (http://konference.dobryweb.cz/web-analytics/registrace)

Odborníci na internetový marketing pohovoří o tématech, jako jsou:
-    KPI pro reklamní kampaně dle životního cyklu produktu - Daniel Kafka, První Multimediální
-    Měkké metriky – engagement, loajalita a další - Pere Rovira, WebAnalytics.es
-    Megatrendy webové analytiky - Jiří Brázda, organizátor Web Analytics Wednesday v ČR
-    Analýza chování návštěvníků webu - Martin Kopta

Podrobný program je k dispozici na stránkách konference. http://konference.dobryweb.cz/web-analytics/program.

Konferenci pořádá konzultační centrum Dobrý web (www.dobryweb.cz).

Partnerem konference je společnost Omniture (www.Omniture.cz), mediálním partnerem je magazín Marketing & Media (www.mam.cz), ekonomický portál Profit.cz (www.profit.cz) a server CIO Business World.cz (www.businessworld.cz).











Komentáře