Vylepšený HelpDesk pro SharePoint Server uveřejnil Kaktus

Verzi 2009 svého helpdeskového řešení HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint Server uvedla na náš trh firma Kaktus.



Novinka umožňuje přehledným způsobem řešit požadavky uživatelů, nabízí přepracované uživatelsky definovatelné workflow, možnost definovat vlastní typy požadavků a také hlubší integraci se systémem SharePoint či nové grafické uživatelské rozhraní.
Prostřednictvím aplikace HelpDesk rozšiřuje funkcionalitu platformy Microsoft SharePoint a umožňuje přehledným způsobem řešit potřeby různých organizací. Mimo jiné dovoluje uživateli vybrat si z mnoha různých způsobů řešení požadavků. Podle výrobce jde o univerzální řešení, které lze využívat v různých oblastech.

Nová verze 2009 přichází na trh s následujícími novinkami a vylepšeními:
 Nové uživatelsky definovatelné workflow
 Nové typy a stavy požadavků v návaznosti na konkrétní potřeby zákazníka
 Kompletní uživatelem upravitelné prostředí
 Nové integrované fulltextové vyhledávání a filtrování
 Nové komunikační (API) a nové grafické uživatelské rozhraní (GUI)
 Celková výkonnostní optimalizace











Komentáře