Klíčem k transformaci telekomunikačního trhu je podle IDC outsourcing

Telekomunikační společnosti stále bojují s protichůdnými tlaky - na jedné straně potřebují generovat obrat na trhu vyznačujícím se konvergencí, na druhé straně se stále zvyšuje poptávka uživatelů po obsahu, aplikacích a službách a v neposlední řadě roste obchodní tlak na kontrolu nákladů. Tyto závěry vychází ze zjištění analytiků společnosti IDC.


John Gole, Research Director for Communications společnosti IDC CEMA, je přesvědčený, že úspěchu dosáhnou ti, kteří strategicky sníží náklady s ohledem na transformaci podnikání. Součástí tohoto procesu by měl být i outsourcing.

„Telekomunikační operátoři musí upravit svou strategii zahrnující personální otázky, procesy a technologie a současně reagovat na rostoucí poptávku zákazníků po snadné konektivitě a špičkových službách,“ řekl J. Gole. „To znamená, zaměřit se při snižování nákladů více na zákazníka a jeho spokojenost. Outsourcing je ideálním nástrojem pro splnění těchto požadavků.“

„Telekomunikační sektor pracuje s dokumenty velmi intenzivně. Papírová vyúčtování, vytištěné smlouvy o službách, uživatelské příručky a mnoho dalších dokumentů je důležitou součástí obchodních procesů. Proto dává smysl, aby si společnosti zjistily, kolik je stojí správa dokumentů. To jim umožní vyhodnotit, jestli by pomocí outsourcingu těchto aktivit ušetřily a podpořily transformaci svého podnikání,“ pokračoval J. Gole.

Podle výzkumů IDC nemá také 90% firem funkční strategii pro kontrolu dokumentů a neumí v této oblasti odhadnout své náklady. Přesto však utrácí až 10 procent svých tržeb na aktivity spojené s životním cyklem dokumentů.











Komentáře