Komplexní SSL VPN zařízení představil WatchGuard

SSL VPN zařízení typu all-in-one, jež dovoluje firmám zajistit pro své mobilní zaměstnance vzdálený přístup k síti a aplikacím, oznámila firma WatchGuard Technologies. Jde o model SSL 100, které je podle výrobce vhodné pro firmy do 500 uživatelů a jež podporuje až 100 současných připojení.


Prý na rozdíl od jiných prodejců SSL VPN, kteří vyžadují další doplňkové služby či komponenty, poskytuje SSL 100 kompletní a obsáhlý soubor vlastností za 2200 dolarů.
"Pracovníci na mobilu a se vzdáleným přístupem k jejich počítačům bývají klíčoví v mnoha firmách. Klíč k jejich efektivitě spočívá ve vysoce zabezpečeném a jednoduše použitelném přístupu k nejdůležitějším datům, prostředkům a aplikacím," říká Bryan Nairn, Senior Product Manager ve WatchGuard Technologies.
SSL 100 přichází s instalačním balíčkem v krabici, takže spuštění zvládne téměř kdokoliv a v rámci několika minut. Vzhledem ke komplexnímu systému technologie ověření, eliminuje SSL 100 nepříjemnosti spojené s integrací systému pro další ověřovací zařízení třetích stran, jako například LDAP, Active Directory nebo RADIUS. Ve společnostech, které již tyto systémy ověření využívají, je navíc možné nechat SSL 100 zapnutý bez jakéhokoliv nebezpečí vzájemné kolize.
S obsáhlými možnostmi logování a hlášení poskytuje WatchGuard SSL 100 bohatou historii informací o vzdálených uživatelích, která firmě umožňuje lepší ovladatelnost a přizpůsobení vzdálených systémů a infrastruktury.
Pro organizace, které chtějí poskytnout systémy a nástroje vzdáleným uživatelům, nabízí SSL 100 sadu desktop a server aplikací, jako například SSH (Secure Shell) a RDP (Remote Desktop). Ty dovolují pracovníkům bezpečný přístup a práci s aplikacemi z jakéhokoliv místa na světě , jako by byli přímo v kanceláři.
Pro vzdálené uživatele přináší SSL 100 systém sdílení plochy Desktop Sharing and Remote Assist. Tato funkce dovoluje administrátorům nebo partnerům obchodních kanálů vyvolat připojení na vzdálené zařízení, jako například laptopy přímo z jejich helpdesku. Poté mohou převzít kontrolu a diagnostikovat problémy vzdálených uživatelů rychle a jednoduše, čímž šetří čas a pomáhají zachovat pracovníky v terénu produktivní a bez potřeby návratu.











Komentáře