U:fon má již 114 500 zákazníků

Výrazný nárůst počtu klientů i objemu využívaných služeb zaznamenal v prvním čtvrtletí 2009 čtvrtý český mobilní operátor U:fon. Počet jeho klientů se zvýšil o 18 500 na celkový počet 114 500 zákazníků.


U:fon se tak podle svých slov v prvním čtvrtletí roku 2009 stal nejvíce rostoucím mobilním operátorem v ČR z pohledu růstu zákaznické báze. Zástupci společnosti jsou přesvědčeni, že je to díky službám, které umožňují komunikovat zákazníkům mezi sebou neomezeně v rámci vlastní sítě.

Další výrazný nárůst zákazníků U:fon zaznamenal v oblasti mobilního 3G internetu. Zde se prý podařilo téměř zdvojnásobil počet zákazníků mobilního internetu, které U:fon získává na měsíční bázi.

„Dosažená čísla jasně dokazují, že zákazníci oceňují náš přístup; nekomplikovaná nabídka, umožňující našim zákazníkům neomezeně telefonovat a být mobilně internetu za peníze nižší než u ostatních operátorů, je správnou cestou," říká generální ředitel U:fona Peter Hall a dodává: „Provozní výsledky navíc dokazují, že se nám podařil náš záměr, který jsme vyhlásili na začátku loňského léta: Spustit a domestikovat mobilní hlasové i datové služby na bázi CDMA v ČR a získat tak minimálně 1 % trhu v horizontu dvou let od zahájení komerčního provozu.“











Komentáře