Alza.cz chce díky novému servisnímu středisku zkrátit dobu oprav na pět dní

Servisní divize systémového integrátora S&T CZ a internetový prodejce elektroniky a výpočetní techniky Alza.cz otevřeli v pražských Holešovicích nové centrum zákaznické podpory.


„Bude zajišťovat autorizovaný záruční i pozáruční servis notebooků, stolních počítačů a tiskáren značek HP, Fujitsu, Xerox, Epson a 3M. Podaří se tak urychlit vyřízení oprav na pět pracovních dnů,“ řekl Ondřej Hněvkovský, ředitel servisu společnosti S&T CZ. Jde již o druhou servisní pobočku S&T CZ v Praze. Další pobočky má firma v Brně, Liberci, Plzni, Českých Budějovicích, Pardubicích, Olomouci a Ostravě.

Nové centrum je kromě zákazníků Alza.cz otevřeno i široké veřejnosti. „Veškeré opravy se budou zajišťovat přímo na místě, čímž odpadne přeposílání do vzdálených center. Tím se zkrátí doba vyřízení na minimum,“ dodal Ondřej Hněvkovský. Výhodou holešovické lokality je i fakt, že v ní působí i další velcí prodejci elektroniky a hardwaru.

Otevření pobočky předcházela dlouhodobá spolupráce mezi společnostmi S&T CZ a Alza.cz.











Komentáře