Analýzu podnikových dat poskytovanou přes web nabízí Mashup od IBM

Produkt Mashup Center a službu Cognos 8 Mashup Service představila firma IBM. Novinky podle výrobce pomáhají uživatelům orientovat se v obrovském objemu dostupných dat a slouží k pochopení dříve těžko přístupných dat ze zdrojů jako je třeba cloud.


Cognos 8 Mashup Service představuje programovací rozhraní (API), jež automaticky a bezpečně zpřístupňuje obsah z aplikace Cognos 8 Business Intelligence jako webovou službu, kterou mohou využívat jiné aplikace či podnikové procesy.

Nejnovější verze produktu IBM Mashup Center podle výrobce obsahuje:

• Připojení k novým zdrojům dat: Integrace se službami RESTful podstatně rozšiřuje okruh typů datových zdrojů, které mohou být v aplikaci typu mashup zahrnuty.

• Nové nástroje komunitní spolupráce: Mashup Center umožňuje firmám vytvářet kolekce tzv. složených stránek.

• Nové nástroje pro widgety: Nový nástroj v prostředí prohlížeče umožňuje uživatelům vytvářet jednoduché widgety – malé aplikace nebo výstřižky obsahu, které lze umístit na webovou stránku – přímo ze složené aplikace, a rychleji tak řešit problémy.

• Zdokonalené zabezpečení a řízení: Firmy mohou nyní filtrovat škodlivý obsah a zakázat používání nedůvěryhodných widgetů, aby nemohlo dojít ke krádeži informací.

S novými produkty mohou uživatelé podle IBM kombinovat informace z Cognosu s jinými aplikacemi a přistupovat k nim ve snadno použitelném webovém rozhraní. Například když je obchodní zástupce farmaceutické společnosti požádán o předpověď pro nadcházející čtvrtletí, může okamžitě zobrazit zprávu Cognosu zachycující dosavadní vývoj prodeje a zkombinovat ji se zprávou ze systému CRM uvádějící předpokládaná data uzavření obchodních případů a historické vzorce prodeje pro stejné čtvrtletí z předchozích let.











Komentáře