Antispamovou službu nové generace představil ve svých UTM systémech SonicWall

Plně integrovaná služba má podle výrobce lepší vlastnosti než tradiční hostovaná řešení - komplexní blokování nevyžádané pošty s možností karantény na úrovni schránky uživatele prý představuje průlom v zabezpečení a jednoduchosti ovládání.


Řešení ochrany před nevyžádanou poštou - Comprehensive Anti-Spam Service (CASS) - plně integrované do svých UTM představil SonicWall. Novou službu lze aktivovat na bezpečnostních zařízeních řady TZ, NSA a E-Class NSA Series jediným kliknutím a začít filtrovat tak SMTP e-mailový provoz a odstraňovat z něj nevyžádané zprávy, hrozby phishingu a zprávy nesoucí viry.
Hybridní pojetí této služby zjednodušuje nastavení a zároveň optimalizuje ochranu s tím, že po aktivaci blokuje spam na vstupu do podnikové sítě. Toto řešení rovněž umožňuje správcům IT izolovat v karanténě jednotlivé schránky na nevyžádanou poštu, což je prý zatím na trhu ojedinělá funkce. Comprehensive Anti-Spam Service se podle výrobce liší od ostatních služeb firewallů tím, že se jedná o skutečnou antispamovou službu podnikové třídy, a ne o jednoduchý blacklist nebo OEM seznam blokovaných adres.
„Comprehensive Anti-Spam Service umožňuje malým a středním firmám i distribuovaným podnikům bojovat se spamem na úrovni síťové brány - a chránit tak firemní síť," řekl Edward Cohen, viceprezident oddělení Email Security ve firmě SonicWall. „Menší organizace se mohou chránit před globálním šířením e-mailových hrozeb tím, že do svých sítí vpustí jen platné a žádoucí e-maily. Distribuované podniky, které dostávají e-mail na několika místech, mohou implementovat službu Comprehensive Anti-Spam Service na vzdálených firewallech a omezit tak síťový provoz související se spamem. Výsledkem je skutečně důkladný systém obrany proti spamu, phishingu, virům a dalším e-mailovým hrozbám, které jsou čím dál častější, komplikovanější a sofistikovanější."











Komentáře