Call centrum Genesysu integrované s platformou Microsoft Lync usnadní obsluhu zákazníků

Genesys integrovala svůj SIP server s komunikačním systémem Microsoft Lync – vzniká tak kombinovaná komunikační platforma, jež dovolí propojit komunikaci uvnitř celé firmy s centrem péče o zákazníky.


„Operátoři společně se zaměstnanci  společnosti tak mohou rychleji řešit požadavky zákazníků takzvaně na první zavolání,“ říká Martin Veselka, viceprezident společnosti Genesys.

Nové řešení nabízí hlasovou a chatovou (instant messaging) komunikaci mezi jakýmkoli firemním zařízením využívajícím platformu Lync. Technologické řešení zároveň podporuje routingové funkce Genesys a propracované nástroje pro reporting a obsluhu zákazníků prostřednictvím vícero komunikačních kanálů.

„Integrace Genesys SIP serveru s Microsoft Lync Enterprise Voice platformou umožní operátorům kontaktních center využívat bohatých funkcí pro spolupráci a využívání multimédií při komunikaci se svými kolegy. Zároveň tyto funkce pomohou při komunikaci a obsluze zákazníků,” uzavírá Martin Veselka.

Microsoft Lync nabízí několik úrovní funkčnosti, které jsou v kombinaci s Genesys SIP serverem a řešením pro komunikaci se zákazníky velmi efektivní: například uživatelský status v reálném čase (dostupný, zaneprázdněný, mimo kancelář atd.). Umožňuje také společnostem přesměrovávat hovory na volné pracovníky, ať se nacházejí na jakémkoli místě, třeba i mimo prostory společnosti.











Komentáře