Canon přichází s komplexní servisní službou pro velkoformátová tisková řešení

Společnost Canon Europe představila první řešení účtování podle objemu, určené pro trh velkoformátového tisku.


Komplexní servisní služba Total Service Care má umožnit zákazníkům kontrolu nákladů v oblasti velkoformátového tisku a regulaci cash flow. Služba může zahrnovat instalaci, telefonickou podporu, servis u zákazníka a automatickou dodávku spotřebního materiálu.

Mezi výhody nového řešení mají podle zástupců Canonu patřit kromě kontroly nákladů i zákaznický servis. Zákazník platí pouze za služby, které opravdu využívá. Poplatky za servis a podporu řešení jsou zahrnuty v ceně, proto jsou eliminovány neočekávané náklady. Podle potřeby je možné nastavit i rychlost odezvy, takže řešení je neustále funkční a minimalizuje prostoje.

K dispozici je také služba eMaintenance, která umožňuje automatické reportování stavu zařízení poskytovateli servisních služeb. Automatické hlášení poruch má pomoci technikům zjistit stav tiskárny a umožnit včasné zajištění všech potřebných součástek k případné opravě, což minimalizuje čas potřebný na opravu. Systém také pravidelně posílá poskytovateli informace o využívání služeb, což má umožnit automaticky objednávat nový inkoust, jakmile začne docházet, a zároveň automatické účtování.

Nové řešení podle zástupců Canonu ocení především ti, kteří používají velkoformátové tiskárny Canon pro tisk fotografií, nátisků nebo tisk dokumentů z CAD aplikací (například v architektuře, strojírenství a stavebnictví). Řešení má být zároveň vhodné pro organizace ve veřejném sektoru, které uvažují o zavedení velkoformátového tisku a chtějí mít kontrolu nad svými náklady.

Total Service Care je k dispozici pro uživatele velkoformátových tiskáren imagePROGRAF iPF650, iPF655, iPF6300, iPF6350, iPF750, iPF755, iPF8300 a také novinek iPF6300S a iPF8300S.











Komentáře