České Radiokomunikace nově využijí i nepřímý prodej svých služeb

Způsob prodeje svých ICT služeb a produktů rozšířily České Radiokomunikace (ČRa), a to spuštěním partnerského prodeje. Budou tak nabízet především služby a produkty v oblasti cloudu a datových center.

České Radiokomunikace nově využijí i nepřímý prodej svých služeb


Prodej produktů ČRa prostřednictvím partnerů startuje na začátku roku 2016 a je prý reakcí na zvyšující se požadavky jejích klientů. Jeho cílem nabídnout i další doprovodné služby nad rámec dosavadního portfolia ČRa.

Mezi partnery se zařadí prodejci hardwaru, služeb, distributoři, reselleři softwaru, poradenské společnosti, nezávislí dodavatelé software či systémoví integrátoři.

 „Díky partnerskému prodeji budeme schopni nabídnout naše služby mnohem širšímu okruhu zákazníků a zároveň se budeme moci zaměřit na profesionální poradenství a propracovaná technická řešení, která připravujeme každému zákazníkovi individuálně. Kromě nového prodejního kanálu letos chystáme i novinku v podobě on-line kompetenčního centra, které by mělo shrnovat všechny důležité informace o tom, jak řešit interní IT prostřednictvím cloudu nebo datových center,“ vysvětluje Petr Sichrovský, obchodní ředitel ČRa.   

Spolupráce s partnery bude obsahovat jak přeprodej či zprostředkování obchodu, tak i možnost kombinace produktů a služeb ČRa s vlastními službami partnerů. ČRa prý také budou hledat další potenciální zájemce o partnerství.

Úvodní foto: Fotolia © kritchanut










Komentáře