Clever Call Center, úsporné řešení center volání, nabízí Cleverlance

Hostované řešení pro call centra a kontaktní centra uvedla na náš trh firma Cleverlance Enterprise Solutions. Clever Call Center představuje podle výrobce modulovou hostovanou aplikaci, která přináší výraznou přidanou hodnotu ve formě zvýšení kapacity call centra bez potřeby nabírat nové operátory.


Nabízí mimo jiné sadu komplexních služeb, jejichž cílem je především úspora času, snižování nákladů a zvyšování efektivity a kvality provozu kontaktního centra. Novinku je ale možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardwaru uživatele.
Zájemce má možnost si nejdřív vyzkoušet provoz zdarma až po dobu 3 měsíců, porovnat dosažené výsledky a teprve pak se rozhodnout. Další výhodou je cena - jde o řešení bez investic, pouze s měsíčními náklady za reálné využívání příslušného počtu licencí.
Řídící pracovníci call center podle dodavatele například ocení, že operátor pracuje v jednotném prostředí (s jedinou aplikací), že není zatěžován prací s mnoha aplikacemi a opakovaným zadáváním dat, čímž výrazně zkrátí dobu vyřízení hovoru nebo e-mailu.
Součástí Clever Call Center je také e-mailové řešení, které umožňuje automatickou distribuci e-mailů (web formulářů, faxů, sms, dopisů) dle jejich obsahu na příslušné operátory v závislosti na jejich dovednostech. Zákazník získává 100 % kategorizaci netelefonní komunikace a může tak lépe poznat obchodní chování svých klientů. Konkurenční výhodou je práce s uživatelským editorem, který umožňuje zákazníkovi velmi rychle reagovat na změny na trhu nebo na neočekávané situace.











Komentáře