Cloudové CRM řešení postavené na bázi měsíčních poplatků nabízí v Česku Microsoft

Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky, začala prodávat v Česku společnost Microsoft. Svými vlastnostmi a funkcemi, které ve firmách a organizacích umožňují zvýšit efektivitu prodeje, služeb i marketingu, vychází z chystaného „on-premise“ řešení Microsoft Dynamics CRM 2011, jež bude dostupné na konci února tohoto roku spolu s verzí, kterou budou pro zákazníky hostovat také partneři Microsoftu.


Dynamics CRM Online poskytuje uživatelům přístup k zákaznickým informacím prostřednictvím známého prostředí aplikace Microsoft Outlook, mohou k nim však přistupovat i přes webový prohlížeč nebo mobil. Cloudová služba v sobě zahrnuje řadu nástrojů usnadňujících uživatelům práci, například integrované business intelligence nástroje pro kontrolu nastavených cílů a výkonnosti, dashboardy zobrazující nejdůležitější informace v přehledném vizuálním formátu a v reálném čase nebo funkce pro nastavení jednotných procesů.

Řešení je otevřené dalším úpravám ze strany vývojářů, například s využitím platformy Windows Azure. Umožňuje rovněž jednoduchou správu dokumentů s využitím Microsoft SharePoint. Novinkou je také úplně nová služba Microsoft Dynamics Marketplace, která nabídne uživatelům obsáhlý katalog aplikací a profesionálních služeb. Uživatelé k ní budou moci přistupovat přímo prostřednictvím Microsoft Dynamics CRM Online a vyhledávat, filtrovat a stahovat zvolené aplikace nebo se v případě potřeby s jejím využitím přímo zkontaktovat s partnery Microsoftu.

Microsoft Dynamics CRM Online bude úzce spolupracovat s chystaným cloudovým řešením Microsoft Office 365, které bude v Česku dostupné v průběhu letošního roku.











Komentáře