Detailní analýzu IT prostředí včetně obtíží umožní nový nástroj od HP

Komplexní řešení, které nabízí detailní přehled o chování aplikací a IT služeb, uvedlo na trh HP. Jde o novou verzi softwaru Business Service Management (BSM), která tak dokáže zlepšit výkonnost a dostupnost podnikového softwaru v mobilním i hybridním IT prostředí.


Díky analýze v reálném čase i hodnocení dřívějších událostí dokáže monitorovat „zdraví“ jednotlivých vrstev IT – od podnikových služeb a aplikací až po infrastrukturu a síťové komponenty. Podniky tak s jeho pomocí mohou předvídat a předejít možným IT problémům.

„V současných komplexních hybridních prostředích, v nichž jsou dostupnost služeb a výkon přímo úměrné obchodnímu úspěchu, hledají organizace nové možnosti pro dodávku predikovatelných úrovní služeb,“ řekl Ajei Gopal, senior vicepresident a generální ředitel obchodní jednotky Hybrid and Cloud Business Unit v divizi HP Software.

„Nové řešení poskytuje určitou formu provozní inteligence z pohledu koncového uživatele (end-to-end), což následně umožňuje snazší rozhodování a zlepšuje úrovně služeb v komplexních, dynamických IT prostředích.“

Novinkou v BSM je nástroj Operational Analytics (OpsAnalytics), který nabízí komplexní přehled o stavu IT služeb. Základem je automatická korelace analýz konsolidovaných dat, mezi nimiž nechybí informace o zařízení, záznamy ze žurnálových souborů (logů), události, topologie nebo údaje o výkonnosti.

OpsAnalytics vychází z řešení pro správu logů ArcSight Logger, korelačních funkcí nástroje Operations Manager i (OMi) a prediktivní analýzy Service Health Analyzer (SHA). Díky této kombinaci nabízí BSM podrobný přehled o jakýchkoli problémech s výkonem či dostupností. Zákazníci tak mají možnost:

  • Vyřešit známé problémy ještě dříve, než mohou reálně nastat – díky prediktivní analýze, která předvídá možné problémy a umožňuje jejich prioritizaci podle dopadu na byznys.
  • Aktivně řešit neočekávané problémy díky sběru provozních dat IT, jejich ukládání a detailní analýze. Výsledkem je automatická korelace nestandardního běhu služeb se zdrojem potenciálních problémů.
  • Rychlejší odstraňování incidentů díky znalostem založeným na analýze předchozích událostí s využitím vyhledávacích funkcí napříč logy a událostmi.










Komentáře