Formulářovou spisovou službu představil Software602 – vylepšuje kontakt úřadů s veřejností

Informační systém pokrývá legislativní požadavky na zacházení s úředními písemnostmi, ale řeší také interní administrativu úřadu a elektronickou komunikaci s občany.


První formulářovou spisovou službu uvedla na český trh firma Software602. Produkt podle výrobce pokrývá vše, co je možné očekávat od informačního systému této třídy, ale poskytuje také řadu funkcí navíc – například nástroje, které občanům umožňují provádět elektronická podání, nebo prostředky pro nahrazení interního oběhu papírů inteligentním elektronickým řešením. Další významnou výhodou je prý jednoduchost pro uživatele a možnost nasazení za podstatně kratší dobu než jakýkoliv jiný srovnatelný systém.

Spisovou službou se rozumí informační systém, který řeší veškerou problematiku zpracování dokumentů v organizaci, jejich evidenci, oběh a archivaci. Podle zákona o archivnictví a spisové službě (499/2004 Sb.) platí povinnost vybavit se takovým systémem pro úřady, státní nemocnice, školy, státní podniky, zdravotní pojišťovny a některé další organizace.

Technologickým jádrem novinky je Software602 Form Server.  Úřady, které s ním již pracují, mohou velmi snadno vytvořit formulářovou spisovou službu prostým rozšířením o některé moduly.

„Ještě před zveřejněním oficiální informace o novém produktu nás samy úřady začaly oslovovat s poptávkami. Potvrzuje se tak, že většina spisových služeb, které dosud byly nabízeny na českém trhu se soustředí pouze na agendu spisové služby. Naše spisová služba je již při implementaci připravena na elektronizaci libovolných procesů organizace,“ řekl člen představenstva výrobce Pavel Nemrava. „Přicházíme s jiným přístupem a pracujeme s jinou architekturou a díky tomu můžeme nabídnout něco daleko jednoduššího a praktičtějšího. Spisovou službu, která reálně usnadní život úředníkům i občanům.“











Komentáře