IBA CZ pomohla vylepšit a zjednodušit obsluhu zákazníků O2 Slovakia

Společnost IBA CZ se podílela na projektu, který zjednoduší obsluhu zákazníků O2, nejrychleji rostoucího telekomunikačního operátora na Slovensku. IBA CZ měla na starost vývoj portálového řešení, kompletní návrh uživatelského rozhraní včetně nezávislého testování, zajištění kvality a integraci řešení do současné architektury O2 Slovakia.

IBA CZ pomohla vylepšit a zjednodušit obsluhu zákazníků O2 Slovakia


O2 Slovakia zjednodušilo procesy a produkty tak, aby uživatelé mohli pracovat se systémem stejným způsobem napříč všemi kanály (on-line stejně jako na prodejnách). Úkol připadl společnosti IBA CZ.

IBA CZ se podílela na dodávce portálového řešení od analýzy dopadu nového řešení na současné systémy přes integraci a úpravu existujících systémů až k návrhu, vývoji a implementaci front-endu, tedy pro uživatele viditelné části. Samozřejmostí je jednotné přihlašování. Nové řešení bude IBA CZ nadále provozovat a poskytovat podporu.

"Očakávame skrátenie potrebného zaškolenia personálu o 50 % a už dnes pozorujeme zrýchlenie obsluhy na predajniach," říká Ján Vanovčan, ředitel informačních systémů O2 Slovakia.

Při tomto řešení bylo klíčové použití technologií Liferay Portal a Broadleaf Commerce.

Úvodní foto: © Minerva Studio - Fotolia.com










Komentáře