Infinity nabízí v ČR službu Microsoftu Premier Support Advantage

Společnost Infinity informovala, že údajně jako první v České republice nabízí ve spolupráci se společností Microsoft možnost zakoupení proaktivních a reaktivních služeb koncovým zákazníkům v menších objemech oproti dříve nabízené variantě dostupné pouze se smlouvou MS Premier Support.


Mezi nejatraktivnější nabízené služby podle slov zástupců společnosti Infinity patří: 
•    Proaktivní služby, které zahrnují

o    účast na specializovaných MS Premier technických seminářích (workshopy)
o    provedení urgentní analýzy prostředí (health checky, RAP)
o    formální analýzy prostředí prováděné Microsoft specialisty pro některé produkty společnosti Microsoft, včetně Exchange, Active Directory, SQL Server, Internet Information Server (IIS) a Systems Management Server (SMS). Při kontrole stavu, Microsoft hodnotí výkonnost a uspořádání výrobních systémů, na nichž jsou tyto produkty nasazeny a upozorňuje na potenciální problémy nebo chyby jednorázové poradenské a konzultační služby / přístup k best practices
o    kontrolu zdrojových kódů

•    Reaktivní služby, které zahrnují

o    vyřešení problému (známá také pod názvem "break-fix" support) týkající se Microsoft software na základě předplacených hodin (lokálně/vzdáleně) zkušenými  specialisty/týmem z oblasti na danou technologii.

Bližší informace naleznete na webu společnosti Infinity.











Komentáře