Inteligentní mail představilo IBM, zahrnuje i analytiku

Verse, řešení podnikové komunikace a spolupráce, které spojuje cloudové, sociální a analytické nástroje, díky nimž mohou zaměstnanci mezi sebou komunikovat, hledat vhodné spolupracovníky i potřebné informace, představilo IBM.


Podle výrobce Verse přistupuje k podnikovému e-mailu jiným způsobem než tak činí současná řešení. Řadu způsobů, jimiž zaměstnanci každý den komunikují – e-mailem, během schůzek, položkami v kalendáři, sdílením souborů, textovými zprávami, statusy na sociálních sítích, videem a mnoha dalšími – integruje do jednotného prostředí spolupráce.

Jde prý o první systém odesílání zpráv, který obsahuje vyhledávání typu „faceted search“. Ten uživatelům umožňuje najít konkrétní informace napříč různými druhy obsahu, který mají v e-mailu k dispozici.

Verse využívá analytické nástroje a nabízí rychlý náhled nejdůležitějších úkolů, jež má konkrétní uživatel během dne vykonat.

Postupně se učí, jaké preference a priority uživatel má, a díky tomu mu nabídne okamžitý kontext daného projektu i osoby a týmy na něm spolupracující. 

Uživatelé IBM Verse budou moci v budoucnu zapojit do svého prostředí spolupráce i funkce systému Watson, které jim umožní konzultovat jakémukoli téma a získat rychlou odpověď, ohodnocenou dle stupně důvěryhodnosti.

Verse běží na cloudové platformě SoftLayer. Klienti – ať korporátní uživatelé, malé firmy nebo jednotlivci – mají k dispozici škálovatelné cloudové prostředí pro sociální spolupráci, optimalizované pro mobilní i webové prostředí.

Beta verze bude vybraným klientům a partnerům k dispozici v lednu 2015. Verze freemium bude dostupná prostřednictvím IBM Cloud Marketplace během první čtvrtiny roku 2015. Verse prý bude i ve variantě pro systémy iOS a Android.

 

Funkce produktu Verse podle výrobce:

  • Inteligentní určování priority úkonů: Umožňuje rychle vyhledávat a řadit nejdůležitější úkoly podle preferencí. Analyzuje chování a preference uživatele a díky tomu na míru přizpůsobuje a následně i předvídá vhodnou podobu e-mailového řešení daného pracovníka.
  • Intuitivní spolupráce mezi přístroji: Intuitivní uživatelské rozhraní s náhledy je optimalizované jak pro web, tak pro mobilní zařízení. Umožňuje rychle pracovat s obsahem a konverzacemi, které byly dříve izolované v jednotlivých funkcích jako pošta, kalendář, úkoly, sociální sítě, chaty, online schůzky a dokumenty.
  • Zapojuje lidi, ne pouze jejich e-mail: Poskytuje podrobný kontext týkající se osob a týmů, které jsou do daného projektu nebo řešení problému zapojené.










Komentáře