IP telefonie - modelový příklad IP řešení

6. 12. 2010

Sdílet

Předchozí článek najdete zde. Neváhejte nás kontaktovat (joyce@joyce.cz) a my vám na základě vašich podkladů o platbách nezávazně spočítáme, o kolik přicházíte tím, že nepoužíváte IP telefonii a navrhneme optimální řešení.

Výchozí stav našeho modelového příkladu
•    Obchodní společnost o cca 45 zaměstnancích.
•    Dosluhující analogová ústředna.
•    V kancelářích se používají analogové telefony bez displeje.
•    Sklad, který funguje jako vzdálené pracoviště, je ve vzdálenosti cca 200 metrů od centrály. Připojen je jednou analogovou telefonickou linkou do staršího analogového telefonu.
•    Komunikace mezi centrálou firmy a skladem probíhá přes klasickou státní linku nebo mobilní síť.

Požadavky zákazníka
• Snížení nákladů na volání.
• Levnější komunikace centrály firmy se vzdáleným skladem.
• Zavedení automatu pro zákaznickou komunikaci v nepřítomnosti zaměstnanců.

Navržené VoIP řešení na míru
• Základní pilíř => IP ústředna WELL LS200
• Analogové telefony zaměstnanců => IP telefony WELL SIP-T20 a WELL 3195IF. Kvůli větším nárokům na funkcionalitu byly pro ředitele firmy a recepční nainstalovány telefony WELL SIP-T28P.
• Fax => stávající analogové faxy, před které se předřadily IP brány WELL ATA172.
• U vchodu do firmy byl implementován IP vrátník.
• Ve skladových prostorách přibyla IP kamera zapojená do celého systému.



Přínosy dle požadavků zákazníka a další možnosti tohoto řešení
• Ke snížení nákladů na volání došlo díky zrušením poplatků za pevnou linku a výhodnějším cenám hovorného přes VoIP operátora.
• Komunikace mezi centrálou firmy a skladem nyní probíhá v rámci jedné sítě ZDARMA.
• IVR (víceúrovňový hlasový automat) -  zákazník se dovolá i v nepřítomnosti zaměstnanců a zjistí potřebné informace. Popř. se pak může nechat přepojit na hot-line.
• Vzdálená administrativa – jednoduchá a pohodlná správa IP zařízení přes internetový prohlížeč.
Velmi jednoduchá správa systému.
• IP vrátník propojený s ústřednou = příchozí návštěva může na klávesnici u vchodu vytočit číslo požadované osoby, které zazvoní telefon přímo na stole.

Finanční podmínky
Cena tohoto řešení se pohybuje v rozmezí 50 000 – 90 000 Kč v závislosti na konkrétních požadavcích zákazníka.
Vynaložená investice se vrátí za cca 12 měsíců, záleží na nákladech za telefonní komunikaci a náročnosti řešení.

Kontakt: JOYCE ČR, s.r.o., Venhudova 6, 614 00 Brno, tel.: 539 088 010, email: joyce@joyce.cz

Našli jste v článku chybu?