Janus inovoval řešení pro správu tisku MyQ

Mezi hlavní novinky vylepšeného MyQ Eleven patří možnost rozúčtování tiskových úloh dle projektů vytvořených uživatelem, rozšířené sestavy úloh a ceníky tisku, dynamické záložky, fulltextové vyhledávání či zcela nová funkce „EasyFax“.


Systém MyQ slouží ke správě, zabezpečení a monitoringu tiskových úloh. Nabízí sledování nákladů na tisk a jejich rozložení podle jednotlivých uživatelů a tiskových zařízení. Řešení také poskytuje přehled o vytíženosti tiskových zařízení, umožňuje řízení uživatelských práv a nabízí také informace o tom kdo, kdy, co a na jakém zařízení tisknul či kopíroval. Pro pohodlnou obsluhu a úsporu času zaměstnanců lze zase využít funkci, pro kterou se všeobecně vžil název „FollowMe“.

Hlavní novinkou je v MyQ Eleven možnost souběžného použití více dynamických záložek. Je možné mít otevřené všechny potřebné záložky a libovolně volit mezi funkcemi a nastaveními. Ve všech záložkách nově funguje také fulltextové vyhledávání.

Účtování tiskových úloh je nyní možné nejen na uživatele a tiskové zařízení, ale i na projekty vytvořené uživatelem. Volbu projektu si uživatel provádí sám na počítači před tiskem. Podobným způsobem pracuje také funkce tisk po zadání pinu (v případě tisku různých uživatelů pod stejným přihlášením na PC), tuto funkcionalitu podle výrobce ocení hlavně školství.

Další inovací je rozšíření sestavy úloh a kompletní změna designu – po volbě reportu se automaticky otevírá sestava (tabulka nebo graf) ve formátu PDF, kterou je možné jedním kliknutím uložit také do formátů TXT, CSV, HTML a XML. Reporty lze nastavovat na úrovni oprávnění v MyQ a automaticky odesílat do e-mailu.

Vylepšení se dočkal také ceník tisku, v jehož rámci lze definovat cenové hladiny za stránku, a následně přiřadit ceník k jakékoliv tiskárně nebo skupině tiskáren. Všechny ceníky jsou archivovány pro zobrazení cen starších relací.

Co se týče faxových funkcí, přibyla v MyQ funkce “EasyFax”, která podporuje zasílání faxů přes faxové servery třetích stran přímo na hlavní obrazovce Embedded terminálu.

Novými funkcionalitami se vyznačuje také samotný MyQ Embedded terminál na zařízeních Kyocera. Za zmínku stojí zejména rychlé přihlášení a odhlášení za méně než 1 sekundu, snadné skenování stiskem jediného tlačítka dostupného na základní obrazovce MyQ terminálu či individuální volba jazyka pro každého uživatele.











Komentáře