Karat doplnil svůj informační systém o lepší podporu řízení firemních procesů

Novou verzi svého informačního systému Karat uvedla na náš trh společnost Karat Software. Hlavní funkční změny varianty 10 mají podle výrobce umožnit efektivnější spolupráci uživatelů či zajistit lepší využití finančních, výrobních, materiálních i lidských zdrojů firmy.


 

Novinka dále přináší legislativní, funkční a technologické inovace dle strategického plánu rozvoje systému Karat. „Klademe důraz zejména na prodejní a nákupní management (CRM, SCM), výrobní management a řízení zdrojů (včetně pokročilého plánování APS a HRM), řízení financí a manažerské řízení (Controlling, MIS, BI). Do vývoje a vylepšení funkcí IS KARAT jsou stále častěji zapojováni zákazníci, provedené změny jsou totiž následně uživateli mnohem lépe přijímány. Tento způsob práce má velice pozitivní vliv na kvalitu a zároveň tím dochází i ke snížení pracnosti standardních úprav - vývojáři toho tudíž stihnou udělat více a kvalitněji,“ říká Miroslav Tichoň, Product Manager IS Karat.

 

Vylepšení informačního systému KARAT verze 10 podle výrobce:

• provozní cashflow

• CRM

• konektor VoIP - Karat

• elektronická komunikace mezi firmami a s orgány státní správy

• nový překlad IS Karat do angličtiny

• automatizace pořizování specifických dat do IS Karat z externích systémů

• podpora práce s výrobními čísly ve výrobě

• projektové řízení

• podpora plánování transportních dávek ve výrobě

• dohledové centrum Karat

• agenti Karat

• kompatibilita s Windows 7











Komentáře