Kontaktní centra Algotechu integrují komunikační produkty od firem Avaya a Microsoft

Portfolio svých produktů o nové funkcionality založené na Microsoft Office Communication Suite rozšířila společnost Algotech. Novinka je založená na VoIP a mimo jiné je plně integrována do infrastruktur založených na platformě Avaya.


V podmínkách doznívající ekonomické krize stále vzrůstá tlak na maximální efektivitu využívání všech finančních zdrojů i lidských sil. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je využití platformy Unified Messagingu, jenž dává uživateli do rukou všechny potřebné nástroje

pro snadnou komunikaci a který v sobě integruje všechny komunikační kanály včetně SMS, e-mailů, Instant Messagingu a dalších aplikací.

Kromě hlasové komunikace mohou uživatelé využívat instant messagingu, který je součástí Office Communication Suite. Řešení od společnosti Algotech přináší i možnosti odesílat přímo z uživatelského rozhraní SMS na mobilní telefon, což je v poslední době stále sílící kanál pro komunikaci se zákazníky i dalšími partnery.

Řešení navíc integruje tzv. Abuse filtr chránící zejména zákaznická kontaktní centra před zahlcujícími útoky. Nejen pro call centra je pak užitečná i možnost nahrávání.

„Uživatelé nyní mohou využívat funkčnost Office Communication Suite přímo v produktech Algotechu. Kromě klasického volání na bázi VoIP získají i řadu doplňkových nástrojů. Velmi efektivní je kompletní integrace stavu, tzv. presence. V rámci Presence Suite mohou uživatelé sdílet navzájem stavy z různých zdrojů, včetně integrace mobilní presence, což v důsledku umožňuje velmi podrobné plánování času a práci s lidskými zdroji, říká František Zeman, generální ředitel Algotechu.











Komentáře