MS Dynamics CRM 2011 konečně i ve verzi pro instalaci na vlastním hardwaru

Microsoft Dynamics CRM 2011, řešení pro řízení vztahů se zákazníky, začala v Česku prodávat společnost Microsoft. Jde o klasickou verzi určenou pro instalaci na vlastní IT infrastruktuře uživatele, která doplňuje již v lednu představenou cloudovou verzi Dynamics CRM Online hostovanou v data centrech Microsoftu. Vedle těchto verzí je nově dostupná také verze, kterou budou pro zákazníky hostovat partneři Microsoftu.


Novinka nabízí řadu vylepšení, která podle výrobce urychlují rutinní práci a přinášejí rychlý pohled na nejdůležitější data. Umožňují například jednoduchou tvorbu interaktivních grafů, reportů i úpravy přehledového pohledu (dashboardu), které jsou stejně jednoduché, jako například tvorba grafů v Excelu. Řešení také přinášejí důvěrně známé uživatelské rozhraní Microsoft Office a ovládají se přímo z Outlooku, se kterým jsou propojena na všech úrovních včetně kalendáře, úkolů a kontaktů.

Nová verze Dynamics CRM také zlepšuje práci při zadávání údajů. Nabízí mimo jiné jednoduché interaktivní průvodce ideální například pro pracovníky kontaktních center. Přichází také s uživatelsky upravitelnými oprávněními pro formuláře, kdy každý zaměstnanec vidí a vyplňuje jen ty údaje, které jsou relevantní pro jeho práci. Zvýšen byl i výkon řešení - podle výrobce umožnila nová verze podle jeho testů přístup až 150 tisícům uživatelů najednou s reakčními časy pod jednu sekundu.

„Spolu s novou generací našeho CRM řešení si mohou zákazníci vybrat podle vlastních potřeb a preferencí, zda jej budou využívat na vlastní infrastruktuře nebo ve formě služby hostované v data centru Microsoftu nebo u některého z našich partnerů. Z pohledu funkčnosti a možností upravitelnosti se však klasická a cloudová verze CRM řešení od sebe nijak neliší,“ vysvětluje David Frantík, manažer divize podnikových řešení ve společnosti Microsoft.











Komentáře