Napka - nové "banka" pro mladé

Investiční skupina Rockaway představila nový finančně-technologický projekt, aplikaci Napku, která cílí především na mladé od 15 do 25 let a slouží primárně k okamžitému posílání peněz. K aplikaci je vydávána také vlastní platební karta MasterCard.

Napka - nové "banka" pro mladé


Při sestavování a odlaďování tohoto produktu se vývojáři inspirovali přímo u samotných cílových skupin, pro které je Napka určena. Vychází tak z každodenních potřeb dnešních tzv. mileniálů a jejich rodičů: komunikovat mezi sebou, mít základní přehled o financích a mít možnost si je mezi sebou v reálném čase posílat.

Napka je mobilní aplikace, ke které je vydávaná vlastní platební karta MasterCard. Karta je spárována s telefonním číslem, na kterém je aplikace nainstalována, a nevyužívá ke svému provozu běžný bankovní účet. Peníze do Napky je možné zasílat prostřednictvím platební brány nebo převodem z jiné Napky. Karta umožňuje platit na internetu, bezkontaktně v obchodech v ČR i zahraničí a vybírat hotovost z bankomatu. Využití najde jako nástroj pro rodiče, kteří s její pomocí získají prostředek pro okamžité zasílání peněz svým dětem.

Rockaway s podporou BSC Napku vyvíjí od jara 2014 a jde o jeden z největších interních projektů chystaných na rok 2015. 

Úvodní foto: Fotolia © daviles










Komentáře