Nové kancelářské balíky představil Oracle – jsou dostupné nejen jako samostatná aplikace, ale i v modelu SaaS

Kancelářské balíky Cloud Office a Open Office 3.3 představila firma Oracle. Jedná se o komplexní sady založené na otevřených standardech, které lze používat na desktopu, webu i mobilních zařízeních. Uživatelům podle výrobce pomohou výrazně zvýšit produktivitu a snížit náklady.


Cloud Office a OpenOffice 3.3 jsou kancelářské sady s kvalitou podnikových aplikací. Umožňují efektivně pracovat s textem, tabulkami, prezentacemi i obrázky. Oba produkty nabízejí možnost vytvářet dokumenty a spolupracovat na nich bez ohledu na platformu, a zvyšují tak produktivitu celé firmy.

Oracle Office je založen na formátu ODF (Open Document Format) a otevřených webových standardech. Uživatelům umožňuje sdílet soubory na jakémkoliv systému, protože je kompatibilní jak s dokumenty sady Microsoft Office, tak i s moderními publikačními nástroji aplikací Web 2.0.

S pomocí produktů Oracle Office mohou spolupracovat v rámci aplikací webu 2.0 a získají nástroje pro integraci firemních dokumentů napříč různými prostředími (Windows, MacOS, Linux, webové prohlížeče, iPhone a další smartphony).

Aplikační rozhraní (API) sad Oracle Office a přístup založený na otevřených standardech prý poskytuje uživatelům IT flexibilitu, nízké krátkodobé i dlouhodobé náklady a svobodu vyplývající z nezávislosti na jediném dodavateli. To vše organizacím umožňuje postavit svůj systém dokumentů kompletně na této platformě.

Vlastnosti novinek podle výrobce:

o Oracle Cloud Office 1.0 je kancelářský balík pro práci z prostředí webového prohlížeče nebo mobilních zařízení. Umožňuje spolupráci ve stylu aplikací web 2.0 a přístup k dokumentům z mobilních zařízení. Kompatibilita se sadou Microsoft Office a integrace s Oracle Open Office dovoluje plnohodnotné a bezproblémové úpravy i složitých prezentací, textů nebo tabulek i v režimu off-line.

o Oracle Open Office 3.3 nabízí firmám nové konektory k Oracle Business Intelligence, Oracle E-Business Suite, dalším aplikacím společnosti Oracle a k serveru Microsoft Sharepoint. Umožňuje tak rychlou a bezproblémovou integraci do stávající softwarové infrastruktury podniku. Přináší navíc zvýšenou stabilitu, kompatibilitu a rychlost, přičemž poplatky za licenci jsou oproti sadě Microsoft Office až pětkrát menší.

Oracle Cloud Office byl navržen tak, aby využíval výhod flexibilní webové architektury umožňující pružnou škálovatelnost. Zákazníci a partneři mohou Oracle Cloud Office nasadit na svém vlastním hardwaru a softwaru (on-premise), v režimu on-demand nebo jako službu (SaaS, Software-as-Service).











Komentáře