Novou verzi svého ERP řešení pro střední firmy uvedl na náš trh Microsoft

Novou verzi svého podnikového řešení Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, které je zaměřeno na středně velké společnosti, dnes začala v Česku prodávat společnost Microsoft. Mezi hlavní novinky verze R2 patří například integrace s řešením pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM nebo nová služba pro realizaci různých online finančních transakcí.


Propojení s cloudovými službami přináší i nově zabudovaná integrace s řešením MS Dynamics CRM, která zákazníkům umožňuje minimalizovat nadbytečné zadávání dat, udržovat informace aktuální v obou řešeních najednou a poskytovat obchodníkům rychlý přístup k detailním obchodním informacím o smlouvách, cenách či dostupnosti produktů. Zákazníci si mohou vybrat mezi on-premise řešením Microsoft Dynamics CRM nebo cloudovou verzí Microsoft Dynamics CRM Online a své rozhodnutí v průběhu času i měnit.

Novinkou v Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 je také nová služba pro on-line platby. Ta zákazníkům umožňuje realizovat přímo z prostředí Microsoft Dynamics NAV online platební transakce přes různé kanály, jako například e-commerce, místo prodeje (POS) nebo call centra. Služba přitom funguje se všemi hlavními službami na procesování plateb i kreditními kartami.

Mezi další nové funkce patří například vzdálený přístup uživatelů přes rozhraní založené na rolích, podpora technologie virtualizace aplikací (App-V), podpora seznamů odkazů (jumplistů) v operačním systému Windows 7 nebo nové možnosti vizualizace.

„Nové funkce jsme do verze R2 doplnili na základě zpětné vazby od našich zákazníků a partnerů, a to dokonce dříve, než jsme původně plánovali. V inovacích budeme pokračovat i v následujících týdnech a měsících, přičemž jednou z hlavních priorit bude nadále integrace našeho ERP řešení s cloudovými službami,“ vysvětluje Milan Cvrkal, produktový manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics.











Komentáře