O2 má novou webovou samoobsluhu

Společnost Telefónica Czech Republic informovala, že rozšířila možnosti portálu Moje O2 a spustila pro své rezidentní zákazníky webovou samoobsluhu.


Jejím prostřednictvím budou moci nově sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů. Služba je spuštěna v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Již nyní ji však mohou využívat všichni rezidentní zákazníci O2. Zákazníci, kteří dosud využívají elektronické vyúčtování, použijí své stávající přihlašovací údaje. Ostatní se mohou jednoduše zaregistrovat na www.mojeO2.cz.

Internetová samoobsluha má přinést zákazníkům jednoduchý způsob jak spravovat své služby na internetu. Je dostupná zdarma na portálu Moje O2 na adrese www.mojeo2.cz, a to jak paušálním, tak zákazníkům předplacených služeb. Nově nabízí funkce jako přehled všech aktivních fixních a mobilních tarifů hlasových a datových služeb a O2 TV, zobrazení a nastavení mobilního telefonu, aktivace, deaktivace a změny vybraných doplňkových služeb, monitorování čerpání datových limitů či zobrazení aktuální výše kreditu a možnost dobití kreditu (pouze pro předplacené služby).











Komentáře