Ohlédnutí za největší regionální konferencí Microsoft Dynamics

Během letošní největší a nejvýznamnější regionální konference zaměřené na řešení Microsoft Dynamics pod názvem Microsoft Dynamics Partner Industry Forum 2010 a Convergence 2010, která se uskutečnila kromě Londýna a Haagu tento týden i v Praze v Clarion Congress Hotelu, představil Microsoft za účasti 600 regionálních zástupců partnerů a zákazníků svou představu o nových příležitostech a potenciálech jednotlivých vertikálních oblastí, řešení a produktů.


Účastníkům byly představeny nové produkty CRM 5.0., CRM On-line, NAV 2009 a provázanost řešení Microsoft Dynamics s dalšími produkty Microsoft jako např. SharePoint 2010. Mezi nejvýraznější prezentované novinky lze zařadit i nové řešení Microsoft Dynamics CRM 2011, které bude postupně dodáváno na trh od ledna roku 2011.

V závěrečné řeči konference vyjádřil Michael Parker, Corporate Vice President MBS Microsoft, podporu svým partnerům při přijetí a správném uchopení změn, které mají v rámci sítě Microsoft v nejbližším roce nastat. Jde zejména o restrukturalizaci, vertikalizaci a zúžení partnerské sítě Gold Certified partnerů s cílem nabízet zákazníkům řešení šité na míru pro potřeby jejich oboru, čímž se výrazně zvýší přidaná hodnota MS Dynamics řešení.

Infinity se ztotožňuje s výrokem pana Parkera a pro příští rok hodlá zachovat partnerství Gold Certitified Partner, rozšířit a upevnit své kompetence a zároveň se posunout  o další krok blíže směrem k zákazníkům. Pro letošní rok společnost získala Microsoft certifikace : Microsoft Gold Certified partner Advance Infrastructure  - Networking Infrastructure - Data management -  Information Workers - Business Solutions - Licencing Solutions - Security Solutions a Small Bussiness. V minulém roce se dostala do prestižního klubu President‘s Club for Microsoft Dynamics 2009.

Vstřícným krokem společnosti Infinity bylo i pozvání a zprostředkování těchto novinek svým obchodním partnerům, které jim mohou pomoci zvýšit produktivitu, snížit provozní náklady, efektivněji řídit obchod a zlepšit dostupnost manažerských informací.











Komentáře