Oracle kupuje firmu Moat, nabídne cloudovou platformu pro marketing

Oracle přebírá firmu Moat nabízející cloudové služby pro marketingové specialisty včetně souvisejících metrik. Chce díky ní nabídnout cloudovou platformu, která poskytuje data a analytické nástroje související s marketingem.

Oracle kupuje firmu Moat, nabídne cloudovou platformu pro marketing


Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytované vydavatelům médií a marketingovým specialistům.

Tyto služby pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou zkušenost z médií a na druhé straně i jejich obchodní výsledky.

Moat bude dále působit jako nezávislá platforma poskytující spolehlivé metriky, analytiku a informace pro přední světové značky i vydavatele (ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další).

„Moat dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě,“ vysvětluje akvizici Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud.

Úvodní foto: Fotolia © kritchanut










Komentáře