Hlavní navigace

Podvodné e-maily mířené na naše klienty už nemají šanci, tvrdí Česká spořitelna

20. 8. 2010

Sdílet

Novinka mimo jiné nabízí monitorování nebezpečných webových serverů, blokuje podvodné e-maily a identifikuje nebezpečné viry v počítači klienta.

Bezpečnostní systém RSA aktivně vyhledává potenciálně nebezpečné webové servery, které monitoruje a informace o nich pak odesílá do celosvětových databází. Díky tomu jsou klienti včas informováni a varováni před vstupem na tyto servery přímo ve svém internetovém prohlížeči, a to ještě předtím, než na ně hodlají vstoupit.

RSA bojuje i s podvodnými e-maily (tzv. phishing), které mají vzbudit dojem, že byly odeslány z e-mailové adresy České spořitelny, a vyzývají klienta k potvrzení svých osobních bankovních údajů. Bezpečnostní systém tyto e-maily sleduje a po jejich identifikaci je zasílá do databází poskytovatelům e-mailových schránek. Dochází tak k eliminaci doručení phishingových zpráv klientům banky.

„RSA systém společně s dalšími bezpečnostními prvky internetového bankovnictví účinně doplňuje škálu bezpečnostních opatření, která nám pomáhají chránit data a finanční prostředky našich klientů,“ řekl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Abychom mohli eliminovat útoky hackerů na minimum, je důležitá i aktivita samotného klienta. Ten by se neměl do svého internetového bankovnictví přihlašovat z neznámých nebo veřejně dostupných počítačů a stahovat do svého počítače soubory z neznámých zdrojů. Zároveň je důležité, aby si pečlivě chránil své přihlašovací údaje a věnoval dostatečnou pozornost aktuálnímu antivirovému nastavení ve svém počítači,“ dodal David Lorenc.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?