Společnost Logica ohlásila novou strategii jak vyjít vstříc zákazníkům

Radim Hradílek po svém nástupu do funkce nového generálního ředitele Logica pro střední a východní Evropu uvedl v život novou strategii společnosti, jejíž součástí je i úprava organizační struktury.


Základním cílem této transformace je podle něj co nejvíce se přiblížit zákazníkovi a jeho potřebám a přesunout patřičné pravomoci i na nižší úroveň vedení, a to jak na poli řízení projektů, tak i v odborných oblastech nebo při řízení lidských zdrojů.

V obchodní oblasti změny přinesou především jednotnou strategii přístupu ke klientovi. Osa obchodník – ředitel divize – generální ředitel bude semknutější, což bude mít pozitivní vliv na servis poskytovaný zákazníkům.

V oblasti řízení projektů získají jednotliví projektoví manažeři větší pravomoci, přičemž budou podřízeni přímo ředitelům divizí. Odpadne tím jeden mezičlánek a řízení i samotná práce na projektech bude efektivnější. Největším expertům společnosti se tak uvolní ruce pro práci se zákazníky přímo u klientů.

„Do společnosti Logica jsem nastoupil s cílem vydobýt do tří let na českém a slovenském trhu informačních technologií první příčku. Logica je předním globálním dodavatelem IT služeb a mým záměrem je, aby tomu plně odpovídala i situace v regionu střední a východní Evropy”, uvedl Radim Hradílek.

„Reorganizace do značné míry mapuje podobné kroky realizované v naší sesterské společnosti ve Velké Británii, kde nová struktura značně zvýšila motivaci všech pracovníků, kteří díky větším kompetencím a provázanosti jednotlivých týmů mají nyní možnost přímo vidět dopad svých aktivit na výsledcích společnosti. Tento efekt očekávám i u nás," dodal generální ředitel společnosti Logica.











Komentáře