Systém pro hodnocení pracovních dovedností zaměstnanců představil Alcatel-Lucent

Prý první řešení pro optimalizaci pracovní síly, které se aktivně zaměřuje na hodnocení pracovních dovedností, představila společnost Alcatel-Lucent. Jde o produkt Genesys Workforce Optimization, pomocí něhož mohou manažeři CRM v reálném čase analyzovat výkony zaměstnanců, kteří se zákazníky komunikují prostřednictvím různých kanálů (telefonem, SMS zprávami, web chatem či prostřednictvím sociálních médií) a následně navrhovat úpravy pracovního harmonogramu či potřebná školení.


Technologické řešení novinky nabízí funkce, jejichž  prostřednictvím je možné centrálně měřit a rozvíjet dovednosti jednotlivých zaměstnanců či rozdělovat práci podle výkonnostních cílů. Na jejich základě lze vytvářet plány školení a pracovní harmonogramy, které jsou šité na míru každému zaměstnanci a zvyšují tak efektivitu firmy. Snižují se tím také náklady na služby a administrativu. Softwarová sada je součástí technologického řešení Genesys 8 nabízeného společností Alcatel-Lucent.

Analytici potvrzují, že školení pracovní síly by mělo být vytvářeno na míru jednotlivých zaměstnanců, jinak se finanční prostředky na vzdělávání míjí účinkem.  „Zákazníci dnes vyžadují od firem podporu, na které se podílejí zaměstnanci napříč celou společností,“ říká analytik Jim Davies ze společnosti Gartner. „Klíčovým požadavkem pro optimalizaci pracovní síly je efektivní integrace nástrojů pro řízení pracovní síly kontaktního centra, jako jsou školení, vytváření harmonogramů a řízení výkonu, s centralizovaným řízením jednotlivých dovedností.“

 

Pět kroků k efektivitě a úsporám u pracovní síly

1) Plánování a vytváření harmonogramů pro zaměstnance napříč podnikem;

2) Zadávání práce prostřednictvím inteligentního směrování;

3) Kontrola a úprava v reálném čase;

4) Analýza dat a korelace výpadků ve výkonu;

5) Rozvoj talentových skupin na základě přesných potřeb školení a přesných harmonogramů.











Komentáře