Unifikovaný systém pro komunikaci různými způsoby i kanály nabízí Alcatel-Lucent

Řešení OpenTouch, jež dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a mění tak relativně uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí, představila firma Alcatel-Lucent.


Novinka využívá platformy Genesys SIP Server a OmniPCX Enterprise, což podle výrobce dovoluje uživatelům plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby. Ve své podstatě jde o unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů.

Firmám je v současnosti k dispozici varianta OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1 500 uživatelů; edice pro až 3 000 zařízení bude dostupná v červnu letošního roku.

Součástí platformy OpenTouch je rovněž stolní „smart deskphone“ OmniTouch 8082 My IC Phone.











Komentáře