Hlavní navigace

Virtualizované desktopy i další nástroje inovoval VMware

4. 5. 2012

Sdílet

„Zákazníci hledají řešení, která překonají stávající technologické bariéry a přesunou pozornost k doručování služeb, jenž mohou být přístupné odkudkoliv, z kteréhokoliv zařízení,“ řekl Boaz Chalamish, senior vice prezident a generální ředitel výpočetních řešení pro koncové uživatele ve společnosti VMware.

Portfolio produktů VMware pro koncové uživatele podle výrobce nabízí způsob, jak vysvobodit zaměstnance a IT organizace ze složitého systému, který se více než dvacet let soustředil pouze na zařízení, a poskytnout nový systém zaměřený na uživatele a provázané podnikání.

Nový model je založen na využívání hybridních cloudových zdrojů, které v rámci zabezpečeného prostředí poskytují firmám nové způsoby, jak mohou zaměstnanci spolupracovat a sdílet aplikace a data z jakéhokoliv přístroje, kdekoliv a kdykoliv potřebují.

„Éra osobního cloudu poskytuje uživatelům vyšší flexibilitu v rámci přístrojů, které používají pro své každodenní aktivity, a zároveň využívá jejich konkrétních. Tato flexibilita přináší novou úroveň produktivity a spokojenosti. Vyžaduje ale také změnu v uvažování firem o tom, jak uživatelům doručit aplikace a služby,“ říká Stephen Kleynhans, vice prezident pro výzkum ve společnosti Gartner.

 

Nové produkty VMwaru podle výrobce:

View 5.1

  • Snížení TCO – Nová úložná kapacita View 5.1, kterou zajišťuje View Storage Accelerator sníží sdílené náklady na úložiště díky optimalizaci zátěže sdíleného úložiště. Technické preview View Composer Array Integration (VCAI) bude využívat přirozené klonovací schopnosti diskového pole ke snížení zátěže ukládacích operací a zvýšení rychlosti provisioningu. Navíc se View Persona Management rozšíří na fyzické desktopy, zachová uživatelská nastavení napříč všemi přístroji Windows a zefektivní přechod z fyzických na virtuální desktopy.
  • Jednodušší správa a lepší kontrola IT – Příslušenství k  View 5.1 umožní IT organizacím usměrňovat klíčové IT procesy jako je provisioning, správa konfigurace, zprostředkování spojení, dodržování předpisů, sledování výkonu a přiřazování aplikací z jediné řídící konzole. View zároveň umožní IT oddělením firem zvýšit bezpečnost a soulad přesunem dat do datových center, centrální kontrolou koncového zabezpečení a nastavení předpisů, a zefektivněním antivirových procesů.
  • View 5.1 obsahuje nový USB stack, který zlepší podporu zařízení, zatímco integrace RADIUS dvoufaktorové autentifikace zajistí uživatelům a firmám pokročilejší bezpečnostní volby. View s PCoIP se přizpůsobí síťovým připojením koncových uživatelů, a zajistí tak nastavený desktop přes LAN a WAN. Uživatelé se mohou připojit ke svému View desktopu z různých mobilních i fixních koncových přístrojů s aktualizovanými klienty pro Mac, Windows a Linux, z thin nebo zero klientů, Apple iPadů, Android zařízení a tabletů Amazon Kindle Fire.

 

vCenter Operations pro View

  • Vhled do cloudové infrastruktury – Nové doplňky VMware vCenter Operations pro VMware View umožní administrátorům širší přehled o výkonu desktopu, rychle najdou a odstraní problémy, optimalizují využívání zdrojů a proaktivně vyhledají potenciální hrozby v reálném čase.
  • Horizon Application Manager 1.5 - je centralizované zařízení pro nastavení a politiky, které zprostředkuje přístup uživatelů k aplikacím, virtuálním desktopům a zdrojům dat. Díky integraci virtualizačních funkcí aplikací ThinApp umožní Horizon Application Catalog IT pracovníkům i koncovým uživatelům konsolidaci různých typů aplikací do jediného unifikovaného katalogu. Navíc Horizon Workspace poskytne jednoduchý souvislý přístup k pracovním zdrojům prostřednictvím soukromých a veřejných cloudů z jakéhokoliv zařízení dle volby uživatele.

Project Octopus umožní IT oddělením firem poskytnout zaměstnancům snadný a bezpečný přístup ke sdílení dat a spolupráci s kýmkoliv dalším prostřednictvím jakéhokoliv zařízení. Lze jej nasadit on-premise nebo k němu přistupovat prostřednictvím poskytovatele služeb VMware a poskytne IT administrátorům možnost ovládat využívání dat a nastavit podmínky pro přístup k datům a jejich sdílení v rámci vlastní organizace i mimo ni.

Personal Cloud Applications – cloudové aplikace sestavené z Zimbra a Socialcast propojí zaměstnance s informacemi, nápady a dalšími zdroji, které potřebují pro lepší výkon své práce. Zimbra 7.2 bude podporovat Secure/Multipurpose Internet Mail Extensions (S/MIME).

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?