Virtualizované řešení typu Unified Communications představila Avaya

Jednoserverové řešení typu UC (Unified Communications) pro firmy s až 100 zaměstnanci, které je však modulárně rozšiřitelné až do 2400 uživatelů a 250 lokalit, uvedla na trh firma Avaya. Jedná se o inovovaný produkt Aura, který používá virtualizační technologii. Nové řešení prý zjednodušuje síťové prostředí, šetří peníze a zpřístupňuje pokročilé funkce Unified Communications a kontaktního centra. Díky tomu se unified communications pro podniky stávají jednoduše dostupnými.


Novinka podle výrobce představuje jedno z prvních řešení na trhu, které pro komunikace v reálném čase používá virtualizační technologii založenou na standardech. Virtualizace bude do budoucna pro firmu Avaya podle prohlášení jejích představitelů de facto metodou pro rozšiřování aplikací.

Virtualizační technologie Aura System Platform pracuje v reálném čase a umožňuje, aby nemodifikované verze řešení Avaya Communication Manager, Voice Messaging, SIP Enablement Services, Application Enablement Services, Utility Services a Media Services běžely na jediném serveru. Řešení pro středně velké podniky používá System Platform na standardních komerčních serverech.

Mezi přínosy řešení Aura pro středně velké podniky podle výrobce patří:

• Úspora až 75 procent v nákladech na hardware, energii, chlazení a v požadavcích na údržbu.

• Zjednodušená instalace i průběžná správa pomocí integrovaných administrátorských služeb, výkonných průvodců a samoobslužné administrace. Celé řešení lze vzdáleně nasadit během 1-2 hodin.

• Vysoká pružnost s vestavěným vzdáleným sledováním, bez kritického místa a s volitelným záložním serverem.











Komentáře