Virtuální ústřednu pro firemní komunikaci představilo GTS

Virtuální ústřednu, podle výrobce efektivnější a komfortnější alternativu ke klasické pobočkové ústředně, představilo GTS.

Virtuální ústřednu pro firemní komunikaci představilo GTS


K  výhodám prý patří především úspora nákladů, široké spektrum koncových zařízení a větší rozsah služeb.  V rámci řešení lze využívat klasické i specializované funkce, jako jsou konferenční a video hovory, spojovatelka, hlasový automat a skupiny pro převzetí hovorů.

Firmy mohou také využit široké spektrum koncových zařízení svých pracovníků. Nabízí rovněž rozšiřující možnosti pro větší efektivitu práce, jako například webové rozhraní pro individuální přizpůsobení služeb.

Službu nabízí GTS buď v rámci kombinovaného balíčku pevných a mobilních telekomunikačních služeb, nebo ji lze objednat samostatně.

Neomezené volání v rámci pevných linek v ČR a do sousedních zemí nabízí za 75 Kč (bez DPH) měsíčně na uživatele. Pro neomezené volání na mobilní telefony v ČR pak stačí připlatit 150 Kč na uživatele.

Úvodní foto: © vgstudio - Fotolia.com










Komentáře