Vodafone spustil nové on-line Centrum péče o zákazníky

Vodafone včera spustil na svých webových stránkách nový on-line systém péče, díky němuž zákazníci mají nalézt informace, rady a odpovědi na otázky týkající se produktů a služeb Vodafonu na jednom místě.


On-line Centrum péče doplňuje stávající paletu nástrojů, jako je například Hlasová, Mobilní či Internetová samoobsluha.

Nové Centrum péče je podle informací zástupců Vodafonu založeno na algoritmu, který dokáže rozpoznat nejčastěji vyhledávané otázky a nabídne je uživateli jako první. Otázky a odpovědi vzešly z kombinované analýzy několika současných webových sekcí péče o zákazníky i zákaznických linek.

Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a taktéž ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu. Otázky z Centra péče jsou vždy přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu Vodafonu a systém proto uživateli vždy nabídne relevantní sadu informací, která se týká služby, či produktu, o který má zájem.

Centrum péče sjednocuje více než 600 otázek a odpovědí, které byly v minulosti k nalezení na vícero specializovaných stránkách Vodafonu věnovaných jednotlivým službám, či technickým informacím. Okruh otázek v Centru péče se má dále rozrůstat.











Komentáře