VoIP volání realizované přímo z firemního Outlooku nabízí řešení od Ipexu


Službu Voipex pro OCS uveřejnila společnost Ipex. Určena je pro firmy využívající Microsoft Office Communications Server, kterým umožní volat přímo z aplikací jako Outlook nebo Office Communicator. To podle dodavatele významně zvyšuje efektivitu firemní komunikace.

Volání je přitom realizováno buď s nově přidělenými telefonními čísly, nebo se zachováním telefonních čísel zákazníka. Voipex pro OCS vyžaduje umístění hardwarového zařízení v lokalitě zákazníka a je už zahrnuto v ceně služby (včetně instalace, konfigurace, zprovoznění a vzdáleného aktivního dohledu a managementu). Služba samozřejmě zachovává všechny výhody IP telefonie jako bezplatné volání mezi různými lokalitami a na zhruba milion telefonních čísel v ČR (v rámci sítě Voipex a propojených sítí) nebo zvuk ve vysokém rozlišení (s využitím kodeku G722).

Například podle studie z SIS International Research zpracované na zakázku společnosti Siemens Enterprise Communications traví až 70% respondentů v malých a středních firmách do 400 zaměstnanců v průměru 17,5 hodin týdně řešením problémů spojených s překážkami a prodlevami v komunikaci.

„Služba VOIPEX pro OCS je cestou, kterou mohou české firmy nejen významně uspořit na volání, ale především získat výrazně efektivnější firemní komunikaci,“ říká Petr Chruňák, předseda představenstva společnosti Ipex.











Komentáře