Vyhrazené firemní zákaznické centrum otevřel v Česku Vodafone

Prostor OneNet Center, kde si zájemci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru či naživo si vyzkoušet vybrané produkty, zprovoznil Vodafone.


Firma se pro vybudování centra speciálně pro firemní zákazníky podle svých slov rozhodla poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy.

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Vodafone využívá v současnosti více než 200 000 firem, 2 500 korpoací pak využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet. Pro echnickou podporu jsou vyhrazeny Nástroje pro samostatnou správu účtu on-line či videokonferenční hovor s technickým centrem – možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů konkrétní firmy.

 

Co si lze v novém centru vyzkoušet naživo?

  • OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
  • Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
  • Microsoft Office 365
  • Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
  • Vlastní 3G zóna - femtobuňka

 

Vodafone OneNet











Komentáře