Vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků slibuje novinka od LivePerson a Genesys

Nové řešení kombinuje výhody inteligentního on-line marketingu, který umí identifikovat a zaujmout perspektivní zákazníky, se službami profesionálního centra péče o zákazníky.


Společnosti LivePerson a Genesys představily integrované řešení, které umí proaktivním oslovováním vytipovaných on-line zákazníků značně zvýšit pravděpodobnost prodeje. Integrované řešení vzniklo provázáním softwarové platformy pro péči o zákazníky Genesys Customer Interaction Management (CIM) s on-line řešením umožňujícím lepší marketingové zacílení zákazníků společnosti LivePerson.
Zákazníci při provádění transakcí na internetu čelí mnoha výzvám, z nichž mnohé souvisejí s absencí dostatečné on-line podpory. Neblahým důsledkem jsou nedokončené transakce, nutnost kontaktovat operátora s žádostí o pomoc či vyhledávání dalších alternativních komunikačních kanálů. Integrované řešení LivePerson a Genesys dává pracovníkům péče o zákazníky možnost ve vhodný okamžik a v reálném čase proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit.
Řešení monitoruje specifické události, které indikují náchylnost zákazníků ke koupi. Podle výrobce jde například o sledování toho, kam zákazníci na webové stránce klikají myší, či získávání informací o tom, kolik času tam zákazníci stráví. V závislosti na získaných poznatcích se aktivují obchodní pravidla, která spustí proaktivní výzvy ke komunikaci pro vybrané zákazníky.
Proaktivním vyzýváním on-line zákazníků ke kliknutí na tlačítka „click-to-chat" a „click-to-call" firmy zajistí, že nabídky jsou prezentovány správným cílovým skupinám - tedy těm, které splňují předdefinovaná kritéria. Jakmile má být zákazník osloven, je interakce přesměrována prostřednictvím Genesys Customer Interaction Management Platform na nejvhodnější osobu s dobrou znalostí produktu či služby. Tak se zvyšuje pravděpodobnost prodeje nebo uzavření smlouvy. Onou nejvhodnější osobou může být například produktový specialista či operátor speciálně vyškolený pro komunikaci prostřednictvím zákazníkem upřednostňovaného komunikačního kanálu - on-line chat, telefon či textové zprávy.











Komentáře