160 milionů v on-line reklamě

Společnost M.I.A. předpokládá, že český on-line reklamní trh dosáhne v letošním roce výše minimálně 160 milion


Společnost M.I.A. předpokládá, že český on-line reklamní trh dosáhne v letošním
roce výše minimálně 160 milionů Kč.
Oproti loňským odhadům je toto číslo znatelně menší. Změna prognózy je dána
především stagnací bannerové reklamy v prvním letošním čtvrtletí. V této době
došlo také k ukončení několika internetových projektů.
Ve druhé polovině letošního roku by se už na českém Internetu měly ve větší
míře objevit i bannery netradičních formátů, různá samostatná reklamní okna
atd. Mezi nejrychleji se rozvíjející oblasti má patřit obsah určený ženám,
zábavní aplikace, on-line vzdělávání a cestování.
(pah)
1 0753 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.