20 tisíc minut denně

Jak vypadá služba Business Call Smart, respektive Předvolba operátora měsíc poté, co ji společnost Aliatel spustila? ...


Jak vypadá služba Business Call Smart, respektive Předvolba operátora měsíc
poté, co ji společnost Aliatel spustila?
Podle představitelů firmy zájem o službu Business Call Smart neustále roste;
zákazníci v rámci služby v polovině února již provolali více než 20 tisíc minut
denně. Nárůst souvisí s růstem počtu zákazníků, nikoliv s intenzivnějším
telefonováním Aliatel uvedl, že jejich firemní klientela patří k zákazníkům
"průměrným", srovnatelným s uživateli služeb Českého Telecomu. Business Call
Smart využívá na rozdíl od starší volby operátora tzv. předvolbu. Automatické
směrování hovorů do sítě Aliatelu se realizuje v ústředně Českého Telecomu.
Není nutná instalace speciální směrovacího zařízení u zákazníka.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.