Asistenční služby pro Windows

Společnost Aktis rozšířila svou asistenční službu Aktis SW Asistance také na produkty Microsoftu. Uživatelé produkt


Společnost Aktis rozšířila svou asistenční službu Aktis SW Asistance také na
produkty Microsoftu. Uživatelé produktů Windows 95/98 a Office 97 tak budou mít
možnost využít služeb vyškolené zásahové jednotky Aktisu.
Jedná se o skutečnou asistenční službu, kdy na základě objednávky se technik v
určený čas dostaví na místo a pomůže odstranit problém, nastavit program či jen
dořešit složitou tabulku v Excelu. Ač se nejedná o službu nejlevnější, pro
menší firmy a podnikatele může znamenat v celkových měsíčních nákladech
levnější alternativu než vlastní systémový administrátor.
Služba SW Asistance není náhradou klasické horké linky (telefonické řešení
problémů), kterou i nadále zajišťuje ke svým produktům Microsoft. V současné
době tato služba podporuje kromě uvedených produktů Microsoftu (jejich počet se
má postupně rozšiřovat) také ekonomické systémy Abra a antivirové programy AVP.
Servisní zásah se objednává na bezplatné telefonní lince a minimální
garantovaná doba zásahu jsou 4 hodiny od nahlášení, bez příplatku. V nejbližší
budoucnosti plánuje Aktis rozšířit své služby také o řešení problémů na dálku
prostřednictvím systémů dálkové správy.(ram)
0 1520 / ramn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.