Babičky dobíjejí přesně

Když sem přijela ta kanadská firma s dnes hřejivým českým názvem poprvé, měli takové vychloubačné řeči. Že pr


Když sem přijela ta kanadská firma s dnes hřejivým českým názvem poprvé, měli
takové vychloubačné řeči. Že prý toho ani Eurotel, ani RadioMobil ještě moc
nepředvedli. To že oni prý ukáží, co jsou to balíčky služeb, až dostanou tu
třetí licenci na GSM.
Tedy, nedá se po těch letech říci, že by se tomu stalo doslova, ale hodnoceno s
odstupem času na tom něco přece jen bylo. Český mobil se svým Oskarem sice
nepřeválcoval ani Eurotel, ani dnešní T-Mobile, ale svoje si urval.
Tak například děti, ty přece musejí mít vždy to nejnovější, aby byly "in".
Navíc jim udělalo dobře odlišit se od tehdy přece jen poněkud snobsky
přijímaného Eurotelu nebo tehdy ještě nepříliš výrazného RadioMobilu.
Anebo babičky, které zase s nástupem anonymních hypermarketů a celé té dnešní
doby téměř ztratily sociální kontakt v podobě každodenního klábosení ve frontě
na chleba a mléko; řada starých kamarádek se navíc stačila i přestěhovat.
Babičky tedy zase oslovila možnost popovídat si celou hodinu za cenu pěti minut
stačí, aby obě měly za operátora jen jeho. Řada těch starých klevetnic už to má
zařízeno tak, že prostě hovoří, až jim to operátor utne. Když dospějí k závěru,
že potřebují celý ten globální problém svých ničemných snach, nehodných zeťáků,
revmatických kolen a bohapustě zanedbaných vnoučat dořešit, druhá babička
zavolá zase tu první a hovor jí "otočí".
Nevím sice, do jakého balíčku služeb tu hodinu klábosení v ceně jednoho piva
zařadit, ale babičky, ty dobíjejí (kredit) přesně. Stejně jako novodobí
"hároši", pro které se mobil již také stal nutností.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.