Boj o značku e-business

Na poli e-businessu se IBM již téměř podařilo ztotožnit s celým pojmem svoji značku a analytici soudí, že její konk...


Na poli e-businessu se IBM již téměř podařilo ztotožnit s celým pojmem svoji
značku a analytici soudí, že její konkurenti to v této oblasti budou mít těžké.
Microsoft tedy přirozeně mobilizuje síly, aby tento stav zvrátil.
Microsoft má z poslední doby nicméně řadu příznivých zpráv. Jeho partnerství s
Qwestem poskytlo první plody v podobě nabídky Q. Commerce-Retail, což
je nástroj pro tvorbu a údržbu on-line obchodů. Balík služeb zahrnuje
konzultace (IBM získala silné pozice především díky tomu, že elektronickou
komerci postavila spíše jako službu než jako dodávku softwaru), hardware,
software i kvalitní internetovou konektivitu. Řešení samozřejmě stojí na
platformě Windows NT, Internet Information Serveru a SiteServeru.
Druhý významný krok znamená prohlášení společnosti Wall Data, že na poli
elektronického obchodu bude firma stavět na řešení Microsoftu. Prohlášení
přitom zaznělo na setkání Microsoft Commerce Solutions Briefing, které se
konalo v San Franciscu. Wall Data hodlají integrovat (nebo přinejmenším
společně nabízet) své vývojové prostředí Cyberprise Developer Studio a
Microsoft SiteServer.
Poslední příznivou zprávou pro Microsoft je pak oznámení výsledků průzkumu
sdružení ATC; podle něj velká většina amerických vedoucích pracovníků hodnotí
negativně akce proti Microsoftu, které vede americká administrativa (manažeři
odmítají i možnou variantu státem nařízeného rozdělení Microsoftu na více
samostatných společností).
(pah)
9 0581 / pahn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.