Budoucnost je v televizích

Podle nedávno provedeného výzkumu tráví Američané sledováním televize 3,6 miliardy hodin měsíčně, zatímco on-lin...


Podle nedávno provedeného výzkumu tráví Američané sledováním televize 3,6
miliardy hodin měsíčně, zatímco on-line jsou připojeni pouhou desetinu tohoto
času.
Potvrdily se tak předpovědi anylytiků, že přestože počítače a v návaznosti na
ně i Internet pronikají ve stále větší míře do domácností, většinu informací
bude čerpat průměrný člověk z televizního vysílání. V nejbližší budoucnosti by
poměr přístupu k Internetu měl být ještě výraznější ve prospěch spotřební
elektroniky, která je, a zřejmě ještě dlouhou dobu bude pro ovládání podstatně
jednodušší. Průměrný Američan totiž údajně nejraději ovládá veškerou techniku
systémem ano ne.
Ve své přednášce v rámci konference Forum de linformatique et de la Haute
Technologie to řekl Roel Pieper, výkonný ředitel Philips Electronics.
V průběhu následujících tří let by měli na trhu s informacemi a zábavou působit
noví provideři, kteří budou poskytovat služby především televizním divákům.
Budou vznikat televizní portály (rozcestníky) podobné těm, které dnes známe z
webových sítí, řekl R. Pieper.
9 0255 / ija









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.