České CRM od Microsoftu

Systém CRM 1.2 v české verzi uvedla na náš trh během Invexu společnost Microsoft. Jde o integrované řešení umožňu...


Systém CRM 1.2 v české verzi uvedla na náš trh během Invexu společnost
Microsoft. Jde o integrované řešení umožňující zaměstnancům sdílet informace o
stávajících i potenciálních zákaznících.
Hlavní výhodou nového řešení je podle Microsoftu mimo jiné velmi jednoduché
použití a zaškolení uživatelů. Rozhraní produktu totiž odpovídá standardům
Microsoft Office System, takže bude pro uživatele již známé. Řešení lze také
snadno přizpůsobit potřebám uživatelů a existují k němu i různé partnerské
nadstavby.
Nový produkt se skládá ze dvou modulů Servis a Prodej, přičemž skupina Servis
pomáhá sledovat požadavky zákazníků a spravovat požadavky na podporu a servis
od prvního kontaktu až po úspěšné vyřešení.
Modul Prodej napomáhá zkrácení obchodního cyklu a zvýšení obchodní úspěšnosti
prostřednictvím řízení obchodních příležitostí, měření a plánování obchodních
aktivit, efektivního sledování komunikace se zákazníky a automatizaci fáze
obchodního procesu. Je přístupný pomocí jak Outlooku, tak i webu, a lze s ním
pracovat on-line i off-line.
Díky základu postavenému na technologii .Net lze produkt CRM snadno integrovat
i s jinými aplikacemi, uživatelsky upravovat či rozšiřovat v závislosti na
růstu společnosti.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.