Český Telecom oceňoval

Výsledky třetího ročníku "Zelené linky roku", vyhlásila společnost Český Telecom (ČT). V rámci tohoto hodnocení j...


Výsledky třetího ročníku "Zelené linky roku", vyhlásila společnost Český
Telecom (ČT). V rámci tohoto hodnocení jsou sledovány počty hovorů, které byly
v průběhu celého roku přijaty na telefonních číslech s předčíslím 0800.
Prvenství v letošním ročníku opět obhájila Zelená linka Komerční banky (Hlasový
informační systém KB), na které bylo loni přijato 2 994 611 hovorů. Druhá se
umístila Československá obchodní banka (Phonebanking ČSOB, divize IPB) s počtem
1 564 603 hovorů a třetí skončila Zelená linka společnosti Český Mobil (Linka
přímého doručování veškerých nabízených služeb firmy) s 1 535 610 hovory.
V současné době Český Telecom rozšiřuje své služby založené na technologii
inteligentních sítí o služby Modrá linka a Bílá linka. Modrá linka 0844 nabízí
možnost sdílení nákladů na hovorné mezi volajícím a volaným, přičemž volající
vždy platí jen místní tarif. Bílá linka 0840/41 umožňuje celostátní
dosažitelnost na jednom unikátním čísle.
K určitým personálním změnám došlo v managementu Českého Telecomu. Do funkce
výkonného viceprezidenta pro telekomunikační služby byl jmenován George
Jankovic, který dosud působil ve funkci Chief Sales & Marketing ředitele. Na
tento post přichází Kamil Čermák, v současnosti výkonný ředitel pro prodej a
marketing.(jaf)
1 0660 / jaf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.