Chcete 8,6 miliardy barev?

Optický stabilizátor standardem Panasonic uvedl na trh své nové portfolio produktů pro jaro 2005. Mezi nimi vévodí nov...


Optický stabilizátor standardem
Panasonic uvedl na trh své nové portfolio produktů pro jaro 2005. Mezi nimi
vévodí nové modely digitálních fotoaparátů Lumix a také televizory.
Panasonic byl v loňském roce největším prodejcem televizorů v České republice,
co se týče utržených peněz. Vyplývá to ze studie agentury GfK, která sledovala
všechny kategorie televizorů, tedy jak klasické CRT, tak i nově koncipované
(projekční, plazmové a LCD). Celkový podíl Panasonicu přitom podle slov
představitelů firmy činil 17 %.
Od letošního roku jsou všechny modely fotoaparátů třídy Lumix dodávány s
optickým stabilizátorem obrazu.
Další novinkou je to, že projektory Panasonic jsou vybavovány podporou češtiny
a že některé jejich modely mají DayLight View, což je funkce dovolující zvýšit
výkon projektoru při denním světle. Zajímavostí jsou i nové plazmové obrazovky,
které umožňují zobrazit až 2 048 barevných odstínů, což představuje celkem 8,6
miliardy dostupných barev. Řidičům je v tomto roce dostupná i modernizovaná
mapa Evropy pro navigační systémy, která na jednom DVD obsahuje i data pro ČR a
Slovensko.
Panasonic na český trh také uvedl nové systémy biometrické identifikace osob.
Jde o zařízení pro rozpoznávání oční duhovky BM-ET330 a oční kameru BM-DT120.
Obě zařízení fungují na stejném principu zachytí a uloží identifikační obraz
duhovky, který během dvou vteřin porovnají s příslušným vzorem v databázi. Vzor
duhovky je možné uložit také na paměťovou kartu, takže se biometrická data již
nemusejí ukládat výhradně v pevných databázích.
Pro Panasonic ČR spotřební elektronika představovala v loňském roce asi 85 %
celkového obratu. Ten přitom činil asi 2,7 miliardy korun.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.